Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου 2011

Συνάντηση την Κυριακή στην Αργυρούπολη

Γιώργος, Μενέλαος, Μανώλης, Γιώργος, Πολύβιος,Νίκος, Λέανδρος, Μιχάλης και σία.
Στις πηγές Αργυρούπολης μετά την ταβέρνα με το οφτό/αντικριστό και το σχετικό κρασάκι.
Ειπώθηκε και πάλι το "όλον" περί του καιρικού γίγνεσθαι Κρήτης,Ελλάδος και Υφηλίου, από ανεμοδαρμένες παραλίες μέχρι την τροποποίηση του καιρού. Πολύτιμη η παρουσία του κ. Λέκκα, ευχάριστη έκπληξη η γνωριμία με το Μενέλαο. Την άλλη φορά να είμαστε πιο πολλοί!

Μερικές σημερινές φωτος, ο Ψηλορείτης νωρίς το πρωί από τα ΝΔ του Ηρακλείου:
Τα Λευκά Όρη από τον Πετρέ με λίγα συννεφάκια νοτίου ρεύματος:
Στην καρδιά των Λευκών Ορέων ζουμάροντας:
Και μια εικόνα στην ακτή του Πετρέ με την άμπωτη σαφή μετά τόσες ημέρες συνεχών υψηλών πιέσεων:
--------------------------------------------------------------------------------------

4 Δεκεμβρίου, Κυριακή, στην Αργυρούπολη Ρεθύμνου θα μαζευτούμε να πούμε τα Κρητικοκαιρικά μας από κοντά.
Όλα τα μέλη και αναγνώστες του μπλογκ είναι ευπρόσδεκτα.
Κατά τις 12 το μεσημέρι να μαζευόμαστε.

11 σχόλια:

Stylianakis είπε...

Καλημέρα.
Υπάρχει κάποις - εκτό του μιχάλη - πο να πάει στη συνάντηση από Ηράκλειο και να έχει θέση ;
Thanks in advance.
ΓΣ

dretos είπε...

ΤΟ ΠΡΟΩΘΏ ΣΤΟ ΦΑΤΣΟΒΙΒΛΙΟ που το ανοίγουν περισσότεροι Γιώργο...

CWF είπε...

Γιωργο μπορω εγω
christodoulakispol1@gmail.com

dretos είπε...

Πολύβιε πάρε και τον Γιώργο μαζί.

Menelaos είπε...

Εγω σας γνωριζω εσεις οχι.Θα ειμαι κι εγω εκει,θα ερθω μονος.Αν καποιος θελει να ερθει μαζι μου ας με παρει τηλεφωνο στο 6945107659.Καλη ανταμωση.

*nNoe* είπε...

Καλη επιτυχια στη συναντηση σας,Νοερά θα ειμαι εκει.Ειθε να μπορέσω να τα πουμε απο κοντα σε κάποια συνάντηση!!

Leandros είπε...

να σαι καλά ρε Γιώργαρε!

Ανώνυμος είπε...

καλημερα..σε ποιο σημειο της Αργυρουπολης θα βρεθουμε?το κινητο μου ειναι 6930
966192..Παπαδογιωργακης

Leandros είπε...

θα μας τιμήσει με την παρουσία του κι ο διευθυντής της ΕΜΥ, Μανώλης Λέκκας

Leandros είπε...

πάρτε με τηλέφωνο όποιος θέλει αύριο στο
6 9 4 4 6 7 3 6 3 3
Λέανδρος.

Δεν έχουμε ορίσει στάνταρ ταβέρνα.
Αν ξέρει κάποιος φίλος κάποιο εστιατόριο, ας κανονίσει για 10-15 άτομα

Stylianakis είπε...

George Nnoe ο καλός σου λόγος πρέπει να ανταμοιφθεί. Πες μας διεύθυνση.
ΓΣ